SPECYFIKACJA
Rozmiary | XS, S, M, L |
Kolor | Pustynna szałwia |
Rama | Aluminium – ALUXX, wew. prowadzenie pancerzy, rura podsiodłowa D-Fuse, oś 12x142mm, zintegrowany zacisk wspornika siodła ISC, mocowanie hamulca FlatMount, mocowanie czujnika RideSense |
Widelec | Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa 1 1/2″ – 1 1/8″ OverDrive z kompozytu węglowego, mocowanie hamulców FlatMount, oś 12/100mm |
Tylny amortyzator | N/A |
Kierownica | Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm |
Wspornik kierownicy | Giant Contact, 31.8mm, 8°, alu. |
Wspornik siodła | Giant D-Fuse, alu. |
Siodło | LIV Approach |
Pedały | N/A |
Manetki | Shimano GRX RX-400, 2×10 |
Przerzutka przednia | Shimano GRX RX-400 |
Przerzutka tylna | Shimano GRX RX-400 |
Hamulce | Shimano GRX RX-400, hydr. |
Dzwignie hamulca | Shimano GRX RX-400 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano HG-500, 11×34 |
Łańcuch | KMC X10, spinka Missing Link |
Mechanizm korbowy | FSA Omega Adventure, 32/48 |
Srodek suportu | FSA MegaExo, pressfit |
Obręcze | Giant S-X2 Disc, tubeless |
Piasty | Giant Sport by FORMULA, oś 12mm |
Szprychy | SAPIM Leader, 28/28 |
Opony | Giant CrossCut AT 2, 700x38c, tubeless |
Dodatki | Zestaw Tubeless |
Waga | W branży rowerowej nie ma standardu porównywania wagi rowerów między segmentami lub markami. Wielu producentów podaje najniższą możliwą wagę roweru. Różnice zależą od wielkości ramy, użytych materiałów, wagi osprzętu i akcesoriów. Dlatego najlepszym sposobem, aby ocenić wagę konkretnego roweru jest jego wypróbowanie. Sugerujemy wizytę u lokalnego dystrybutora, który zważy wybrany rower. Wszystkie rowery Giant są zaprojektowane tak, aby oferowały jak najlepszą w swojej klasie wagę i jakość jazdy. |