Giant Revolt 1 2021

6 299,00 

Revolt 1 2021 to najwyższy dostępny w Giancie model gravela z aluminiową ramą. Zastosowano tutaj masę zaawansowanych technologii, aby dać Ci jak najszerszy wachlarz możliwości i uczynić wrażenia z jazdy jeszcze bardziej przyjemnymi. 

To rower, z którego nie będziesz miał ochoty zsiadać! Zabierz swojego Revolta na weekendową wyprawę, jedź nim do pracy, trenuj, a kiedy zechcesz, zjedź z trasy w teren i odkryj zupełnie nowe miejsca! Tutaj ogranicza Cię tylko wyobraźnia, bo rower zabierze Cię wszędzie. Geometria w przemyślany sposób łączy komfort z szybkością i zwrotnością, co pozwoli Ci cieszyć się dynamiką i osiągami porównywalnymi z wysokiej klasy profesjonalnymi rowerami szosowymi. Masz sportową, pochyloną pozycję, ale na tyle wyważoną, że możesz bez obaw wybrać się w cało- lub kilkudniową wyprawę. 
Wysokiej jakości rama jest objęta dożywotnią gwarancją. Kompozytowy widelec wygładza nierówności trasy, co czyni jazdę wygodniejszą i wyraźnie oszczędza mięśnie Twoich barków i ramion. Karbon cechuje się niską masą, niezwykłą wytrzymałością oraz właściwościami tłumiącymi drgania. Dzięki temu zyskujesz wszelkie zalety jazdy bez amortyzatora, nie tracąc wygody.
Warto zwrócić uwagę na koła – zastosowano lekkie i przyczepne opony 700x38C z wszechstronnym bieżnikiem. Giant Revolt 1 2021 ma wszystkie uchwyty na bagażniki, błotniki i bidony oraz duży prześwit opon (do 45c). Możesz bez trudu wyposażyć gravela w akcesoria potrzebne do dłuższych wypraw.  Najwyższej klasy dedykowany osprzęt Shimano GRX oznacza pewność jazdy w każdych warunkach. Mamy do dyspozycji hydrauliczne hamulce tarczowe oraz napęd 2×10. Taki imponujący zakres przełożeń gwarantuje, że zawsze dobierzesz odpowiednią kadencję. 

SPECYFIKACJA

ROZMIARY

S, M, ML, L, XL

KOLOR

Zielony

RAMA

Aluminium – ALUXX, wew. prowadzenie pancerzy, rura podsiodłowa D-Fuse, oś 12x142mm, zintegrowany zacisk wspornika siodła ISC, mocowanie hamulca FlatMount, mocowanie czujnika RideSense.

WIDELEC

Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa 1 1/2″ – 1 1/8″ OverDrive z kompozytu węglowego, mocowanie hamulców FlatMount, oś 12/100mm

TYLNY AMORTYZATOR

N/A

KIEROWNICA

GIANT Contact XR D-Fuse, 31.8mm, wygięta do zew. +30mm, alu.

WSPORNIK KIEROWNICY

GIANT Contact, 31.8mm, 8°, alu.

WSPORNIK SIODŁA

GIANT D-Fuse, alu.

SIODŁO

GIANT Approach

PEDAŁY

N/A

MANETKI

SHIMANO GRX RX-400, 2×10

PRZERZUTKA PRZEDNIA

SHIMANO Tiagra

PRZERZUTKA TYLNA

SHIMANO GRX RX-400

HAMULCE

SHIMANO GRX RX-400, tarczowe hydr.

DZWIGNIE HAMULCA

SHIMANO GRX RX-400

KASETA / WOLNOBIEG

SHIMANO HG-500, 11×34

ŁAŃCUCH

KMC X10, Missing Link

MECHANIZM KORBOWY

FSA Omega Adventure, 32/48

SRODEK SUPORTU

FSA MegaExo, press fit

OBRĘCZE

GIANT S-X2 Disc, Tubeless, alu.

PIASTY

GIANT Sport by FORMULA, oś 12mm

SZPRYCHY

Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem

OPONY

GIANT CrossCut AT 2, 700x38C, 60TPI, TubeLess

DODATKI

Zestaw tubeless

WAGA

W branży rowerowej nie ma standardu porównywania wagi rowerów między segmentami lub markami. Wielu producentów podaje najniższą możliwą wagę roweru. Różnice zależą od wielkości ramy, użytych materiałów, wagi osprzętu i akcesoriów. Dlatego najlepszym sposobem, aby ocenić wagę konkretnego roweru jest jego wypróbowanie. Sugerujemy wizytę u lokalnego dystrybutora, który zważy wybrany rower. Wszystkie rowery Giant są zaprojektowane tak, aby oferowały jak najlepszą w swojej klasie wagę i jakość jazdy.

 

 



akcesoria