GIANT TCX ADVANCED PRO 1 2021

16 499,00 

W wyścigach cyclocross liczy się każda przewaga. Szybki start, ciasne zakręty, wydajność i kontrola w piachu i błocie. Legendarny TCX, sprawdzony w ciągu wielu lat przez najlepszych zawodników Pucharu Świata, w tym roku w nowej wersji, jest szybszy niż kiedykolwiek.

Profesjonalni zawodnicy cyclocross oczekują perfekcji, a ta maszyna spełnia ich oczekiwania. Zupełnie nowy TCX Advanced Pro ma przeprojektowaną, superlekką kompozytową ramę Advanced, która została ręcznie wykonana z zastosowaniem sprawdzonej geometrii i asymetrycznymi widełkami zapewniającymi optymalne przeniesienie mocy. Kompozytowa sztyca D-Fuse pomaga wygładzić nierówności i wibracje dzięki innowacyjnemu przekrojowi w kształcie litery D. Nowością w tym roku jest możliwość zastosowania standardowej lub regulowanej okrągłej sztycy o średnicy 30,9 mm, w zależności od stylu jazdy i terenu. Inne innowacje obejmują lekkie, kompozytowe koła systemowe Giant i system bezdętkowy Giant gotowy do zalania uszczelniaczem. Hamulce tarczowe mocowane w systemie flatmount, oraz osie przelotowe 12 mm zapewniają całkowitą kontrolę i szybkie pokonywanie zakrętów i podjazdów w każdych warunkach.

 

Opis

Lekkość i sztywność

Nowa zestaw ramy i widelca TCX Advanced Pro jest o 260g lżejsza od poprzedniej generacji. Rama waży teraz 850g (było 1050g), a widelec tylko 400g (było 460g). Sztywność skrętna i ta związana z przeniesieniem napędu pozostaje bez zmian na wysokim poziomie. Przeprojektowana, kompozytowa rama Advanced jest znacząco lżejsza od wersji poprzedniej. Nowy TCX Advanced Pro oferuje płynność i zwinność jazdy, oraz wysoką sztywność dla najlepszego przeniesienia siły kolarza na napęd. Od wyścigów cyclocrossowych po szybką jazdę po rozmaitych nawierzchniach dróg – to dotychczas najszybszy TCX.

Totalna kontrola

Zintegrowane hamulce tarczowe z mocowaniem typu faltmount i sztywne osie przelotowe w kombinacji z systemem tubeless i przestrzenią dla opon 45c oferują ponadprzeciętną kontrolę w każdych warunkach.

Płynna jazda

Nowa sztyca D-Fuse SLR pochłania wstrząsy i wibracje, będąc o 20% bardziej podatna od dotychczasowej sztycy D-Fuse SL. Opcja zamontowania regulowanej sztycy 30.9 mm zwiększa tylko możliwości roweru w naprawdę trudnym terenie.

 

.

SPECYFIKACJA

SPECYFIKACJA

ROZMIARYXS, S, M, ML, L, XL
KOLORCarbon
RAMAKompozyt węglowy Advanced, oś 12mm, FlatMount
WIDELECKompozyt węglowy Advanced, rura sterowa OverDrive z kompozytu węglowego, oś 12mm, FlatMount
TYLNY AMORTYZATORN/A
KIEROWNICAGiant Contact SL, 31.8mm, alu.
WSPORNIK KIEROWNICYGiant Contact SL, 0°, alu.
WSPORNIK SIODŁAGiant D-Fuse SLR, kompozyt węglowy
SIODŁOGiant Fleet SL
PEDAŁYN/A
MANETKIShimano GRX RX-810, 1×11
PRZERZUTKA PRZEDNIAN/A
PRZERZUTKA TYLNAShimano GRX RX-810
HAMULCEShimano GRX RX-810 HRD
DZWIGNIE HAMULCAShimano GRX RX-810 HRD
KASETA / WOLNOBIEGShimano Ultegra, 11-34T
ŁAŃCUCHKMC X11SL-1
MECHANIZM KORBOWYShimano GRX FC RX-810-1, 40T
SRODEK SUPORTUShimano, press fit
OBRĘCZEGiant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem (P:42mm, T:42mm)
PIASTYGiant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem, oś 12mm
SZPRYCHYGiant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem
OPONYMaxxis All-Terrene, 700X33C, tubeless, 120 TPI, zwijane
DODATKIZestaw tubeless, prowadnica łańcucha
WAGAW branży rowerowej nie ma standardu porównywania wagi rowerów między segmentami lub markami. Wielu producentów podaje najniższą możliwą wagę roweru. Różnice zależą od wielkości ramy, użytych materiałów, wagi osprzętu i akcesoriów. Dlatego najlepszym sposobem, aby ocenić wagę konkretnego roweru jest jego wypróbowanie. Sugerujemy wizytę u lokalnego dystrybutora, który zważy wybrany rower. Wszystkie rowery Giant są zaprojektowane tak, aby oferowały jak najlepszą w swojej klasie wagę i jakość jazdy.

 

 

ROZMIAR I GEOMETRIA

XS 157 cm  to  169 cm

S 165 cm  to  175 cm

M 171 cm  to  181 cm

ML 177 cm  to  187 cm

L 182 cm  to  193 cm

XL 189 cm  to  199 cm

GIANT TCX ADVANCED PRO 1 2021 10

  XSSMMLLXL
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm)490505525545555565
KĄT PODSIODŁOWY74,0°73,5°73,0°73,0°73,0°73,0°
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm)515530545560575590
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm)118133148163178193
KĄT GŁÓWKI RAMY70,7°71,0°71,5°72,0°72,5°72,5°
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm)505050505050
TRAIL (mm)70,368,365,161,858,658,6
BAZA KÓŁ (mm)100610141020103010401055
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm)430430430430430430
OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm)606060606060
STACK (mm)525540556572589603
REACH (mm)365370375385395406
PRZEKROK (mm)775788807826832845
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm)400400420420440440
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm)708090100100110
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm)170170172,5172,5175175
ROZMIAR KÓŁ700C700C700C700C700C700C

TECHNOLOGIE

GIANT TCX ADVANCED PRO 1 2021 11

Technologia Advanced Composite

Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
 

GIANT TCX ADVANCED PRO 1 2021 12

OverDrive 2

Najbardziej zaawansowana technologia główki ramy w aktualnej ofercie rowerów Giant. Opracowano ją, by zapewnić niespotykaną wcześniej sprawność i precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dolne w rozmiarze 1½”, górne – 1¼”), które harmonijnie współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając niezrównaną sztywność podczas kierowania rowerem.
 
GIANT TCX ADVANCED PRO 1 2021 13

Wspornik podsiodłowy D-Fuse

Opatentowana kompozytowa rura o przekroju litery D ogranicza wibracje, co zwiększa płynność jazdy i sterowność roweru.
GIANT TCX ADVANCED PRO 1 2021 14
 

System Giant Tubeless

System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.


akcesoria