TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021

16 999,00 

Podjazdy, zakręty i zjazdy z niezrównaną, wszechstronną wydajnością. Od gór po równiny, we wszystkich warunkach nowy TCR Advanced Pro Disc wznosi się na wyższy poziom dzięki lżejszej, sztywniejszej ramie i nowym, aerodynamicznym przekrojom rur.

Zupełnie nowy TCR Advanced Pro Disc zapewnia wydajność, aby zdobyć KOM-a i pewność, żeby przesunąć swoje granice na technicznych zjazdach. To wszechstronny rower do wygrywania. Wyposażony w ramę wykonaną w technologii Advanced, która może pochwalić się najlepszym w swojej klasie stosunkiem sztywności do masy i aerodynamicznym profilem główki ramy, dolnej rury i widelca. Prześwity w ramie są odpowiednio duże dla opon o średnicy do 32 mm, co czyni go wszechstronną maszyną wyścigową radzącą sobie we wszystkich warunkach drogowych. Dzięki sprawdzonej geometrii Compact Road, technologii Overdrive 2, mocowaniu hamulców flat mount i pochłaniającej drgania sztycy Variant jest to rasowa maszyna wyścigowa nastawiona na wydajność, która wyróżnia się w każdym aspekcie jazdy szosowej.

 

Produkt dostępny na zamówienie

Kategorie: , , ,

Opis

REWOLUCJA NA SZOSIE

Najnowsza seria TCR powstała w wyniku zespołowego wysiłku inżynierów i menedżerów produktu Gianta, czołowych ekspertów w dziedzinie aerodynamiki, a także najlepszych zawodowych zawodników, m.in. z CCC Team. Zadebiutował ponad 20 lat temu jako kontrowersyjny aluminiowy rower wyścigowy o kompaktowej geometrii. W porównaniu ze wszystkimi innymi rowerami wyścigowymi końca lat 90. miał radykalnie inny wygląd. Z każdą nową generacją TCR nieustannie przesuwa granice wydajności. Od 1998 r. jest standardowym wyposażeniem peletonu zawodowego, prowadząc do zwycięstw w najważniejszych wyścigach na całym świecie od ponad dwóch dekad.

Prace nad projektem rozpoczęły się od ustalenia bardzo trudnego do osiągnięcia celu: uczynić TCR-a jeszcze bardziej wydajnym. Nowy TCR Advanced SL miał generować większą prędkość z każdego obrotu pedału. Aby to osiągnąć, nasz zespół przeanalizował każdy aspekt roweru, od surowców po zupełnie nowe procesy produkcyjne. Powstała nawet nowa receptura lakieru, aby zminimalizować masę.

W końcu, po kilku latach intensywnych badań i wielu fazach projektu, TCR najnowszej generacji ma jeszcze lepsze parametry aerodynamiczne przy zachowaniu najlepszego stosunku sztywności do masy. Każdy kształt rury został zmodyfikowany w celu zmniejszenia oporu bez dodawania jednego grama lub narażania na szwank cech, które uczyniły TCR czołowym profesjonalnym rowerem wyścigowym ostatnich dwóch dekad.

Poniżej znajdziesz informacje dotyczące inżynierii, rozwoju aerodynamicznego i szczegółów technicznych, które sprawiają, że jest to najszybszy TCR w historii.

TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 10

SPECYFIKACJA

ROZMIARY

XS, S, M, ML, L, XL

KOLOR

Carbon/biały

RAMA

Kompozyt węglowy Advanced

WIDELEC

Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa OverDrive 2 z kompozytu węglowego

TYLNY AMORTYZATOR

N/A

KIEROWNICA

Giant Contact SL

WSPORNIK KIEROWNICY

Giant Contact SL

WSPORNIK SIODŁA

Giant Variant, kompozyt węglowy

SIODŁO

Giant Fleet SL

PEDAŁY

N/A

MANETKI

Shimano Ultegra

PRZERZUTKA PRZEDNIA

Shimano Ultegra

PRZERZUTKA TYLNA

Shimano Ultegra

HAMULCE

Shimano Ultegra hydrauliczne

DZWIGNIE HAMULCA

Shimano Ultegra hydrauliczne

KASETA / WOLNOBIEG

Shimano Ultegra, 11-30T

ŁAŃCUCH

KMC X11SL-1

MECHANIZM KORBOWY

Shimano Ultegra, 36/52 z pomiarem mocy Giant Power Pro

SRODEK SUPORTU

Shimano, press fit

OBRĘCZE

Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem (P:42mm, T:42mm)

PIASTY

Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem, oś 12mm

SZPRYCHY

Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem

OPONY

Giant Gavia Course 1, tubeless, 700x28mm, zwijane

DODATKI

Uchwyt licznika, zestaw tubeless

WAGA

W branży rowerowej nie ma standardu porównywania wagi rowerów między segmentami lub markami. Wielu producentów podaje najniższą możliwą wagę roweru. Różnice zależą od wielkości ramy, użytych materiałów, wagi osprzętu i akcesoriów. Dlatego najlepszym sposobem, aby ocenić wagę konkretnego roweru jest jego wypróbowanie. Sugerujemy wizytę u lokalnego dystrybutora, który zważy wybrany rower. Wszystkie rowery Giant są zaprojektowane tak, aby oferowały jak najlepszą w swojej klasie wagę i jakość jazdy.

 

 

ROZMIAR I GEOMETRIA

TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 11

 

TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 12

  XSSMMLLXL
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm)425445470500530560
KĄT PODSIODŁOWY74,5°74,0°73,5°73,0°73,0°72,5°
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm)520535550565580600
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm)120130145165185200
KĄT GŁÓWKI RAMY71,0°72,3°73,0°73,0°73,0°73,0°
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm)454545454545
TRAIL (mm)72,16459,259,259,259,2
BAZA KÓŁ (mm)97697798099110061020
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm)405405405405405405
OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm)7269,569,5676767
STACK (mm)517528545562581596
REACH (mm)376383388393402412
PRZEKROK (mm)706725747773800816
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm)400400420420440440
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm)8090100110110120
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm)170170172,5172,5175175
ROZMIAR KÓŁ700C700C700C700C700C700C

TECHNOLOGIE

TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 13

Technologia Advanced Composite

Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
 

TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 14

Geometria Compact Road

Pod koniec lat 90. XX wieku Giant radykalnie zmienił kształt ramy, aby zapewnić przewagę zawodowym kolarzom ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura, która jest nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.

TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 15

MegaDrive

Masywna rura dolna o prostokątnym przekroju wraz z powiększoną rurą górną tworzą układ zapewniający najwyższą precyzję sterowania. Zaprojektowana w ten sposób rura dolna gwarantuje niespotykaną dotychczas sztywność konstrukcji podczas pedałowania.
 
TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 16

OverDrive 2

Najbardziej zaawansowana technologia główki ramy w aktualnej ofercie rowerów Giant. Opracowano ją, by zapewnić niespotykaną wcześniej sprawność i precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dolne w rozmiarze 1½”, górne – 1¼”), które harmonijnie współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając niezrównaną sztywność podczas kierowania rowerem.
 
TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 17
 

PowerCore

Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
 
TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 18
 

Kompatybilność z RideSense

Rama dostarczana jest w wersji gotowej do montażu nadajnika Giant RideSense.
 
TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 19
 

Wariantowa sztyca podsiodłowa

Ta opatentowana konstrukcja sztycy podsiodłowej zapewnia idealną równowagę pomiędzy niewielką wagą a doskonałymi właściwościami dynamicznymi, aby zwiększyć osiągi podczas wyścigów szosowych rowerów z linii TCR.

TCR ADVANCED PRO TEAM DISC 2021 20

System Giant Tubeless

System bezdętkowy i opony zapewniają lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjaznym dla użytkownika, niezawodnym oraz integralnym systemie.


akcesoria